搜尋此網誌

2019年12月23日星期一

003 我的女兒10歲了 - 論成家經濟學

上星期兩篇文竟然有10幾page view, 究竟咩人會睇呢??

十分歡迎留個言交流下😉



講講今日正題 - 論成家經濟學

我不嬲提議身邊朋友早婚,早生,同埋生兩個小朋友的。

有好多人聽到依度,即拋出一句........

唔好鬧住啦baby.........

早結婚,無錢,咪好囉, skip哂d高消費活動!!

唔擺酒,旅行結婚, 自己親戚食兩三圍,同朋友book個細場玩到癲,婚紗相自己影/friend影,自己做埋後製又文青mode上身,連De Beers都出人造石, 6千幾任揀色,你就知塵世上嘅一切都係虛幻...........

小弟當年結婚,仲有3999一圍,佐敦酒樓埋單係有賺架,依家無依支歌仔唱,所以消費前要諗清楚呀, 親!

=======================================================================

早生

我今日踏入40 (暫時仲係39), 女兒已經10歲,咁代表咩呢???   當然唔係話自己有幾勁,你知好多人都唔敢生, 尤其是呢半年, 應該出生率其低 (此部份再講)

好啦, 計計數, 我27歲結婚,29歲大女出生, 如無意外我50歲果年我大女會投身社會,為家庭帶來經濟貢獻,即家中到時有3個人搵錢。再2年後,我52歲,二女又畢業,屋企變左4個人搵錢,直至我65歲退休 (如果仲未財自),其中有整整10年係家庭收入高峰期。

咁計好市儈? 但係事實

誠哥36歲生呀澤鉅,捱到90先交棒呀大佬..........諗起都慘😁

=======================================================================

生兩件

好啦,我真係聽過唔少,例如, 生一個就可以集中資源,攪掂一個就可以甩身,有兄弟姊妹就家嘈屋閉..........等等等等........

但你有無諗過,將來得佢一個,會面對咩呢??

好啦,佢同佢老婆,都係獨生子女,雙方父母,雙方自己嘅小朋友.......加加埋埋連自己都養7件。自己老竇老母有事,係可以同老婆商量,但始終果個係你老竇老母,唔係你老婆嘅老竇老母,係唔同嘅,明白嗎?

偉大的國由1980開始一孩政策都係行到2016年廢除,就知唔好嘅地方多過好嘅,所以大家一定要跟黨嘅路線走呀!

好啦, 講住咁多,十分歡迎留個言交流下😉

沒有留言:

發佈留言

014 - 四十佬講故 - 漏煤氣啦

(圖片與本故事無關) 我叫阿娥,大家都叫我林太 話說我住果層漏煤氣,未知源頭,但肯撚定係對面屋姓習個大陸佬!!! 最衰佢好神秘,D嘢收收埋埋....... 咁我CALL專業煤氣CFU上黎睇啦,CFU話:" 屌,漏到嘭嘭聲,不如你關左自己個總制同埋關哂門窗先...