搜尋此網誌

2019年12月20日星期五

002 7年 Notebook 升級 SSD

前提:我感覺比較少講理財嘅BLOG係會爆粗,真係心郁郁想做。會唔會俾人投訴都BLOCK架?

入正題!

講左架啦,"想買"同"要買"真係兩回事,好多到50歲都分唔清,玩物喪志!

再深層次D,你究竟玩興趣玩定俾興趣玩9你先?  你屋企有幾多嘢買得貴貴,但最後又掟埋一邊??   最記得我老婆死都要買部吸塵螨機,都千幾銀,買左幾年只用過3次

其實,唔好講我40歲,20歲仔都要開始思考依個問題。人,當然要有興趣,但玩物喪志係....就有D ON9............

話說我依部ACER 3830TG係2011年嘅產物,

個樣唔差, 金屬機身行I5架
當時用大專OFFER好似3~4千買嘅, 咁多年陪我出生入死返強國見客, 機本功能係無問題,但個HDD應該快死, 嚴重拖低效能!!

即時諗起,不如換SSD啦!!   爬完文, 用$799買左隻行SATA3嘅1TB SSD, 跟住依個教學,成功10分鐘攬掂 (屌,另加3個鐘COPY隻舊HDD資料去新SSD)

一個字,

但點解唔買過部? 買部MAC BOOK AIR都無問題,又係想買定要買??

話說早2年老婆送部SURFACE PRO俾我, 都成皮幾嘢,但屌佢 咪高塞用左唔夠一年就電池發脹,垃圾到暈!!

又講住咁多, 我會努力出文架啦!

沒有留言:

發佈留言

014 - 四十佬講故 - 漏煤氣啦

(圖片與本故事無關) 我叫阿娥,大家都叫我林太 話說我住果層漏煤氣,未知源頭,但肯撚定係對面屋姓習個大陸佬!!! 最衰佢好神秘,D嘢收收埋埋....... 咁我CALL專業煤氣CFU上黎睇啦,CFU話:" 屌,漏到嘭嘭聲,不如你關左自己個總制同埋關哂門窗先...