搜尋此網誌

2019年12月27日星期五

005 後生仔點自救 - 論香港內部



就黎2019年尾,希望大家2020有新嘅開始,有新嘅思維!!

小弟呢幾年接觸國內人比較多,亦經常跑國內,做左嘢都15年,唔多唔少都係有D睇法,想幫下年青一代,尤其是在學或剛踏入社會。

其實,香港人有幾多個係明白,香港其實係大陸嘅CONDOM??

香港內部

早係我剛出黎社會工作,已經意識到香港政府想對香港市民嘅未來保障縮沙。
當然,低稅嘛,頂盡17% (我都未交到依個水平),你唔可以期望好似加拿大咁退休咁大保障,就算大陸都有社保,香港.......俾條毛你.............所以如果你咁傻仔仲覺得養老可以靠香港政府,你就真係聽仆街啦~~~~

好啦,咁即係點自救呢??

1. PART TIME, PART TIME, PART TIME, 重要事情講三次
好好利用每年暑假/空閒時間去做PART TIME, 尤其係一D有銷售成分嘅SALES工作 (NOT傳鎖或日日出糧嘅鬼JOB),摸索下求人洗錢嘅感覺。另一方面亦儲下工作經驗,學識自己賺錢同開口問老母拎零用錢嘅不同。高階少少,了解下每個行業嘅運作,出到黎見工,講句嘢都唔同D,你隔離果個成張白紙咁,仲9吹緊自己偉大嘅理想抱負係希望做WAITER為每一位顧客送上新鮮熱辣嘅食物 (唔好笑,有人咁講架)

2. 理財觀念
嗱, 老生常談到口臭.....但又十分重要。唔好話後生仔,大把人40/50歲都係月光族、周身卡數、過度消費,買埋成屋只會貶值嘅"消費品",或者搵萬零蚊就話要養車但自己保險都未買.......首先,先攪清楚,"想買 vs 要買"嘅分別,然後要攪清楚 "消費品 vs 資產",仲有要學識 "延遲享樂" Delay of Gratification,我地都要做一個「高延時者」(high delayer)。例如相機,音響,車,波鞋,模型.........唔係唔可以有興趣,但興趣都可以睇時候同埋睇程度。

好似小弟有一輪買WHISKY都買得好凶狠,但買埋成櫃都飲唔哂,依家將最值錢果幾支日威以買入價幾倍價錢賣左就算,唔買了。

3. 學識投資, 尤其係樓
我指嘅投資,股/樓最多資訊最易學,但亦係最易死嘅。講真,我自己係擺時間留意樓市多過股市,因為我認為投資物價值多少,你就要投入幾多時間去研究,所以個blog都可能講多d樓市。但最最最起碼,你要有個SENSE先,如果唔係,辛苦儲左舊首期,學人買樓,又俾sales叫你去買咩大灣區/泰國/馬拉/日本........一係臨老俾人叫你去買劏埸舖............其實真係好慘,輕則賠訂,重則輸棺材本。但你無得怨個sales,係你自己把持唔住,係你自己無做功課,係你自己貪心.......

講住咁多,年青人想交流下,不妨留言,大家玩下!

沒有留言:

發佈留言

014 - 四十佬講故 - 漏煤氣啦

(圖片與本故事無關) 我叫阿娥,大家都叫我林太 話說我住果層漏煤氣,未知源頭,但肯撚定係對面屋姓習個大陸佬!!! 最衰佢好神秘,D嘢收收埋埋....... 咁我CALL專業煤氣CFU上黎睇啦,CFU話:" 屌,漏到嘭嘭聲,不如你關左自己個總制同埋關哂門窗先...