搜尋此網誌

2020年1月21日星期二

011 - 不吃不喝20年先買得起樓,你買唔買?

本身想寫篇社運對香港影響嘅文,但今日香港新聞媒體好多轉載以下外媒報導:


好啦,依D咁嘅報導呢,四十佬真係聽撚過不只N次...........如果10年前你聽到佢咁講,你會唔會買樓???   其實依D POST真係唔知害死幾多小市民.....

四十佬上一篇都講撚左,10年資產價格升幅可以好恐怖

重點!!!
邊個傻閪會不吃不喝想FULL PAID層樓呢??


在低息環境之下,其實唔借盡都有D對唔住自己,如果你買樓第一樣諗到係負債,咁我真係恭喜你。

巴菲特︰30年期按揭是最好的理財工具



(SOURCE) 上圖由1986年為起點,香港升左12倍以上,澳洲都7.5倍,大英帝國都6倍幾,加拿大都就黎5倍............當然,你揀左日本樓就無計啦 (日本樓AGENT唔好打柒我)




沒有留言:

發佈留言

014 - 四十佬講故 - 漏煤氣啦

(圖片與本故事無關) 我叫阿娥,大家都叫我林太 話說我住果層漏煤氣,未知源頭,但肯撚定係對面屋姓習個大陸佬!!! 最衰佢好神秘,D嘢收收埋埋....... 咁我CALL專業煤氣CFU上黎睇啦,CFU話:" 屌,漏到嘭嘭聲,不如你關左自己個總制同埋關哂門窗先...